Skillnad mellan versioner av "Lektion 4 (Inbyggd)"

Från Mathonline
Hoppa till: navigering, sök
(Skapade sidan med '__NOTOC__ v 7, vt 2023 {| border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" height="30" width="100%" | style="border-bottom:1px solid #797979" width="5px" |   {{Not selected t...')
 
m
Rad 7: Rad 7:
 
{{Not selected tab|[[Lektion 3 (Inbyggd)| <<&nbsp;&nbsp;Förra lektion]]}}
 
{{Not selected tab|[[Lektion 3 (Inbyggd)| <<&nbsp;&nbsp;Förra lektion]]}}
 
{{Not selected tab|[[Media: Innehall_Inbyggda.pdf|Innehåll & struktur]]}}
 
{{Not selected tab|[[Media: Innehall_Inbyggda.pdf|Innehåll & struktur]]}}
{{Not selected tab|[[Kap 2 Programmeringsmiljöer (forts.)|Dagens genomgång]]}}
+
{{Not selected tab|[[Kap 3 C_Cpp programmering|Dagens genomgång]]}}
 
{{Not selected tab|[[Övningar 4 (Inbyggd)|Dagens övningar]]}}
 
{{Not selected tab|[[Övningar 4 (Inbyggd)|Dagens övningar]]}}
 
{{Not selected tab|[[Lektion 5 (Inbyggd)|Nästa lektion&nbsp;&nbsp;>> ]]}}
 
{{Not selected tab|[[Lektion 5 (Inbyggd)|Nästa lektion&nbsp;&nbsp;>> ]]}}
Rad 17: Rad 17:
 
= <b><span style="color:#931136">Agenda</span></b> =
 
= <b><span style="color:#931136">Agenda</span></b> =
 
<b><big><big><span style="color:blue">
 
<b><big><big><span style="color:blue">
::[[Kap 2 Programmeringsmiljöer (forts.)|<span style="color:blue">Kap 2 Programmeringsmiljöer (forts.)</span>]]
+
::[[Kap 3 C_Cpp programmering|<span style="color:blue">Kap 3 C/C++ programmering</span>]]
::::[[Kap 2 Programmeringsmiljöer (forts.)|<span style="color:blue">2.5 Att köra program från kommandofönstret</span>]]
+
:::::[[Kap 3 C_Cpp programmering|<span style="color:blue">­Konsolens hela teckenuppsättning i C/C++</span>]]
::[[Kap 2 Programmeringsmiljöer (forts.)|<span style="color:blue">Kap 3 C/C++ programmering</span>]]
+
::::::[[Kap 3 C_Cpp programmering|<span style="color:blue">Programmet AsciiFor</span>]]
::::[[Kap 2 Programmeringsmiljöer (forts.)|<span style="color:blue">3.1 Utskrift till en grafisk miljö</span>]]
+
::::[[Kap 3 C_Cpp programmering|<span style="color:blue">3.5 Olika beteenden i olika miljöer</span>]]
::::[[Kap 2 Programmeringsmiljöer (forts.)|<span style="color:blue">3.2 Olika beteenden i olika miljöer</span>]]
+
:::::[[Kap 3 C_Cpp programmering|<span style="color:blue">­Vad är LPCWSTR?</span>]]
:::::[[Kap 2 Programmeringsmiljöer (forts.)|<span style="color:blue">­Vad är LPCWSTR?</span>]]
+
::::[[Kap 3 C_Cpp programmering|<span style="color:blue">3.5 Radfortsättning i konsolen</span>]]
::::[[Kap 2 Programmeringsmiljöer (forts.)|<span style="color:blue">3.3 Unicode</span>]]
+
::::[[Kap 3 C_Cpp programmering|<span style="color:blue">­3.6 Objektorienterad initiering</span>]]
::::[[Kap 2 Programmeringsmiljöer (forts.)|<span style="color:blue">­3.4 Korrekta svenska tecken</span>]]
+
::::[[Kap 3 C_Cpp programmering|<span style="color:blue">3.7 Automatisk typkonvertering</span>]]
 
::[[Övningar 4 (Inbyggd)|<span style="color:blue">Dagens övningar</span>]]
 
::[[Övningar 4 (Inbyggd)|<span style="color:blue">Dagens övningar</span>]]
 
</span></big></big></b>
 
</span></big></big></b>

Versionen från 10 februari 2023 kl. 16.21

v 7, vt 2023


        <<  Förra lektion          Innehåll & struktur          Dagens genomgång          Dagens övningar          Nästa lektion  >>      


Agenda

Kap 3 C/C++ programmering
­Konsolens hela teckenuppsättning i C/C++
Programmet AsciiFor
3.5 Olika beteenden i olika miljöer
­Vad är LPCWSTR?
3.5 Radfortsättning i konsolen
­3.6 Objektorienterad initiering
3.7 Automatisk typkonvertering
Dagens övningar










Copyright © 2023 TechPages AB. All Rights Reserved.