Skillnad mellan versioner av "Lektion 11 (Inbyggd 24)"

Från Mathonline
Hoppa till: navigering, sök
m
m
 
(2 mellanliggande versioner av samma användare visas inte)
Rad 18: Rad 18:
 
<big>
 
<big>
 
<b><span style="color:blue">Dagens distanslektion</span></b></big>
 
<b><span style="color:blue">Dagens distanslektion</span></b></big>
<!-- [https://us06web.zoom.us/j/8935607248?pwd=cElpdWg5bG9MOGRiRUNKU3FqQmdhQT09 <b><span style="color:blue">Dagens distanslektion</span></b>]</big> -->
+
<!-- [https://us06web.zoom.us/j/8935607248?pwd=cElpdWg5bG9MOGRiRUNKU3FqQmdhQT09 <b><span style="color:blue">Dagens distanslektion</span></b>]</big> -->  
 
</div>
 
</div>
  
Rad 39: Rad 39:
 
::[[Övningar 11 (Inbyggd 24)|<span style="color:blue">Övningar 11</span>]]
 
::[[Övningar 11 (Inbyggd 24)|<span style="color:blue">Övningar 11</span>]]
 
::[http://mathonline.se/Boken_Systemutv_Inb_Syst.pdf <span style="color:blue">Läsanvisning 11</span>]:
 
::[http://mathonline.se/Boken_Systemutv_Inb_Syst.pdf <span style="color:blue">Läsanvisning 11</span>]:
:::[http://mathonline.se/Boken_Systemutv_Inb_Syst.pdf <span style="color:blue">Kap 5 Fördjupning i C/C++ programmering, kursboken sid 124-156</span>]
+
:::[http://mathonline.se/Boken_Systemutv_Inb_Syst.pdf <span style="color:blue">Kap 5 Fördjupning i C/C++ programmering, kursboken sid 129-156</span>]
 
</span>
 
</span>
  

Nuvarande version från 22 januari 2024 kl. 20.20

Tor 18 jan 2024, kl 9-12


        <<  Förra lektion          Lektion 11          Genomgång 11          Övningar 11          Nästa lektion  >>      


Dagens distanslektion


Agenda

Kap 5   Fördjupning i C/C++ programmering
5.5   2D arrays
  Programmet 2DArray
5.6   2D array som parameter i funktioner
  Programmet TableFile­
5.7   Komposition
  Programmet Composition
5.8   Arv
  Programmet Inheritance
5.9   Polymorfism
  Överskuggning av metoder
  Programmet CreateAccount
Övningar 11
Läsanvisning 11:
Kap 5 Fördjupning i C/C++ programmering, kursboken sid 129-156










Copyright © 2024 TechPages AB. All Rights Reserved.