Skillnad mellan versioner av "Lektion 9 (OOP)"

Från Mathonline
Hoppa till: navigering, sök
m
m
Rad 25: Rad 25:
 
:::[[1.2_Textboxar,_Buttons_%26_Labels|<span style="color:blue">5.2 TextBoxar, Buttons & Labels</span>]]
 
:::[[1.2_Textboxar,_Buttons_%26_Labels|<span style="color:blue">5.2 TextBoxar, Buttons & Labels</span>]]
 
::::[[1.2_Textboxar,_Buttons_%26_Labels#Tre_kontroller|<span style="color:blue">Tre kontroller</span>]]
 
::::[[1.2_Textboxar,_Buttons_%26_Labels#Tre_kontroller|<span style="color:blue">Tre kontroller</span>]]
::::[[3.7_Rekursion#Ett_.22rekursivt.22_problem|<span style="color:blue">Projektet PassWTextBox</span>]]
+
::::[[1.2_Textboxar,_Buttons_%26_Labels#Projektet_PassWTextBox|<span style="color:blue">Projektet PassWTextBox</span>]]
 
::::[[3.7_Rekursion#Talf.C3.B6ljden|<span style="color:blue">Kod bakom Show Me knappen</span>]]
 
::::[[3.7_Rekursion#Talf.C3.B6ljden|<span style="color:blue">Kod bakom Show Me knappen</span>]]
 
+++
 
+++

Versionen från 4 december 2022 kl. 12.34

v 49, ht 2022


        <<  Förra lektion          Genomgång GUI          Genomgång Tre kontroller          Dagens övningar          Nästa lektion  >>      


Agenda

Kap 5 Windowsprogrammering
5.1 Interaktiva grafiska gränssnitt (GUI)
Projektet Interaction
­Händelsemetoder
Metoden MessageBox.Show()

5.2 TextBoxar, Buttons & Labels
Tre kontroller
Projektet PassWTextBox
Kod bakom Show Me knappen

+++

Matematisk modell: en rekursionsformel
Klassen Fibonacci
Programmet FibonacciTest
Collatz algoritmen, rekursiv
Dagens övningar











Copyright © 2022 TechPages AB. All Rights Reserved.