Skillnad mellan versioner av "Lektion 4 (C/Cpp 23)"

Från Mathonline
Hoppa till: navigering, sök
m
m
Rad 31: Rad 31:
 
= <b><span style="color:#931136">Agenda</span></b> =
 
= <b><span style="color:#931136">Agenda</span></b> =
 
<big><big><b>
 
<big><big><b>
::[[Kap_2_Programmeringsmiljön#2.4_.C2.A0.C2.A0_ETT_projekt_f.C3.B6r_alla_konsolapplikationer|<span style="color:blue">Kap 2 Programmeringsmiljön (forts.)</span>]]
+
::[[Kap_2_Programmeringsmiljön#2.4_ETT_projekt_f.C3.B6r_alla_konsolapplikationer.C2.A0.C2.A0|<span style="color:blue">Kap 2 Programmeringsmiljön (forts.)</span>]]
::::[[Kap_2_Programmeringsmiljön#2.4_.C2.A0.C2.A0_ETT_projekt_f.C3.B6r_alla_konsolapplikationer|<span style="color:blue">­2.4 ETT projekt för alla konsolapplikationer</span>]]
+
::::[[Kap_2_Programmeringsmiljön#2.4_ETT_projekt_f.C3.B6r_alla_konsolapplikationer.C2.A0.C2.A0|<span style="color:blue">­2.4 ETT projekt för alla konsolapplikationer</span>]]
 
::[[Kap 3 Att komma igång med Cpp|<span style="color:blue">Kap 3 Att komma igång med C++</span>]]
 
::[[Kap 3 Att komma igång med Cpp|<span style="color:blue">Kap 3 Att komma igång med C++</span>]]
 
::::[[Kap 3 Att komma igång med Cpp|<span style="color:blue">­3.1 Vårt första C++ program</span>]]
 
::::[[Kap 3 Att komma igång med Cpp|<span style="color:blue">­3.1 Vårt första C++ program</span>]]

Versionen från 28 juli 2023 kl. 19.21

Ons 20 sep, kl 13-16


        <<  Förra lektion          Lektion 4          Genomgång 4          Övningar 4          Nästa lektion  >>      


Klicka på följande länk för att ansluta dig till:


Dagens distanslektion   (Möteskoden kommer att aktiveras när det är dags.)


Närvaron registreras i början och i slutet av lektionen.


Agenda

Kap 2 Programmeringsmiljön (forts.)
­2.4 ETT projekt för alla konsolapplikationer
Kap 3 Att komma igång med C++
­3.1 Vårt första C++ program
Vad är ett program i C++?
Funktionen main()
Satser
Övningar 4









Copyright © 2023. All Rights Reserved.