Skillnad mellan versioner av "Lektion 4 (C/Cpp 23)"

Från Mathonline
Hoppa till: navigering, sök
m
m
Rad 36: Rad 36:
 
::::[[Kap_3_Att_komma_igång_med_Cpp#3.1_.C2.A0.C2.A0_V.C3.A5rt_f.C3.B6rsta_C.2B.2B_program|<span style="color:blue">­3.1 Vårt första C++ program</span>]]
 
::::[[Kap_3_Att_komma_igång_med_Cpp#3.1_.C2.A0.C2.A0_V.C3.A5rt_f.C3.B6rsta_C.2B.2B_program|<span style="color:blue">­3.1 Vårt första C++ program</span>]]
 
:::::[[Kap 3 Att komma igång med Cpp|<span style="color:blue">Vad är ett program i C++?</span>]]
 
:::::[[Kap 3 Att komma igång med Cpp|<span style="color:blue">Vad är ett program i C++?</span>]]
:::::[[Kap 3 Att komma igång med Cpp|<span style="color:blue">Funktionen main()</span>]]
+
:::::[[Kap_3_Att_komma_igång_med_Cpp#Funktionen_main.28.29|<span style="color:blue">Funktionen main()</span>]]
 
:::::[[Kap 3 Att komma igång med Cpp|<span style="color:blue">Satser</span>]]
 
:::::[[Kap 3 Att komma igång med Cpp|<span style="color:blue">Satser</span>]]
 
::[[Övningar 4 (C/Cpp 23)|<span style="color:blue">Övningar 4</span>]]
 
::[[Övningar 4 (C/Cpp 23)|<span style="color:blue">Övningar 4</span>]]

Versionen från 28 juli 2023 kl. 22.58

Ons 20 sep, kl 13-16


        <<  Förra lektion          Lektion 4          Genomgång 4          Övningar 4          Nästa lektion  >>      


Klicka på följande länk för att ansluta dig till:


Dagens distanslektion   (Möteskoden kommer att aktiveras när det är dags.)


Närvaron registreras i början och i slutet av lektionen.


Agenda

Kap 2 Programmeringsmiljön (forts.)
­2.4 ETT projekt för alla konsolapplikationer
Kap 3 Att komma igång med C++
­3.1 Vårt första C++ program
Vad är ett program i C++?
Funktionen main()
Satser
Övningar 4









Copyright © 2023. All Rights Reserved.