Skillnad mellan versioner av "Uppstart Systemutvecklare C/C++ 23"

Från Mathonline
Hoppa till: navigering, sök
m
m
Rad 69: Rad 69:
  
  
<big>Ons 13 sep, kl 9-16: Redovisninngar av gruppuppgift i kursen ”IT tech & operations”.</big>
+
<big>Ons 13 sep, kl 9-16</big>
 +
 
 +
 
 +
<big><big><b>
 +
:::<span style="color:blue">Redovisningar av gruppuppgift i kursen ”IT tech & operations”</span>
 +
</b></big></big>
 +
 
 +
 
 +
<div class="ovnC">
 +
<big><b>
 +
<math> \qquad\qquad\qquad </math><div class="smallBox">Varje grupp har 20-30 min tid att presentera.</div>
 +
<br>
 +
<math> \qquad\; </math><div class="smallBox">Alla andra lyssnar på varje grupps presentation.</div>
 +
<br>
 +
<math> \qquad\;\;\;\,</math><div class="smallBox">Man ställer frågor och resonerar kring vad de lärt sig.
 +
</div>
 +
</b></big>
 +
</div>
 +
 
  
  

Versionen från 11 september 2023 kl. 15.18

       Kursens presentation          Uppstart          Planering          Innehåll & struktur          Frågor  >>      


Klicka på följande länk för att ansluta dig till:


Uppstart Programmering i C och C++   (Möteskoden aktiveras när det är dags.)


Närvaron registreras alltid i början och i slutet av lektionen.


Agenda för 1:a uppstartsveckan (v36)

Ons 6 sep, kl 9-12: Första möte

Välkomsthälsning
Upprop
Utbildningens presentation
Presentation av kursen Programmering i C och C++
Personlig presentation
Personliga möten med Taifun


Fre 8 sep, kl 9-12: Boiler room och fortsättning på personliga möten

Boiler room


Agenda för 2:a uppstartsveckan (v37)

Mån 11 sep, kl13-16:

Att slutföra de personliga mötena


Lektyr bl.a. för dem som väntar på sin tur för personliga möten:

\( \qquad\qquad\qquad \)

Frågor till text 1.

\( \qquad\; \)

Frågor till text 2.

\( \qquad\;\;\;\,\)


Ons 13 sep, kl 9-16


Redovisningar av gruppuppgift i kursen ”IT tech & operations”


\( \qquad\qquad\qquad \)
Varje grupp har 20-30 min tid att presentera.


\( \qquad\; \)
Alla andra lyssnar på varje grupps presentation.


\( \qquad\;\;\;\,\)
Man ställer frågor och resonerar kring vad de lärt sig.










Copyright © 2023. All Rights Reserved.