Skillnad mellan versioner av "Kap 10 Pekare (35)"
Från Mathonline
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
||
Rad 25: | Rad 25: | ||
</div> | </div> | ||
+ | |||
+ | = [[Kap_10_Pekare_(34)#Fr.C3.A5gor_om_pekare|<b><span style="color:blue">Genomgång av frågorna om pekare</span></b>]] = | ||
+ | |||
+ | <br><br> | ||
= <span style="color:#931136">Repetition av kap 10 Pekare</span></b> = | = <span style="color:#931136">Repetition av kap 10 Pekare</span></b> = | ||
Rad 35: | Rad 39: | ||
</big></big> | </big></big> | ||
</div> | </div> | ||
− | |||
− | |||
− | |||
<br><br> | <br><br> |
Versionen från 15 november 2023 kl. 12.41
Tor 16 nov, kl 9-11
<< Agenda | Genomgång 35 | Övningar 35 | Planering | Nästa lektion >> |
Genomgång av övn 10.10 & 10.11
<b>Genomgång av frågorna om pekare
Repetition av kap 10 Pekare</b>
- Gå igenom genomgångarna om pekare, lektionerna 29-34.
- Lusläs koderna i programexemplen, experimentera med dem.
- Gör övningarna du inte hunnit göra.
- Läs texten:\( \qquad\qquad\;\;\, \)\( \qquad\qquad\;\;\, \)
Gå vidare till: när du är klar med denna genomgång.
Copyright © 2023. All Rights Reserved.