Skillnad mellan versioner av "Kap 10 Pekare (35)"
Från Mathonline
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
||
Rad 33: | Rad 33: | ||
<div class="ovnE"> | <div class="ovnE"> | ||
<big><big> | <big><big> | ||
− | * Gå igenom genomgångarna om pekare, lektionerna [[Lektion_29_(C/Cpp_23)|<b><span style="color:blue">29</span></b>]]-[[Lektion_34_(C/Cpp_23)|<b><span style="color:blue">34</span></b>]]. | + | * Gå igenom genomgångarna om pekare, lektionerna [[Lektion_29_(C/Cpp_23)|<b><span style="color:blue">29</span></b>]]-[[Lektion_34_(C/Cpp_23)|<b><span style="color:blue">34</span></b>]]. |
* Lusläs koderna i programexemplen, experimentera med dem. | * Lusläs koderna i programexemplen, experimentera med dem. | ||
* Gör övningarna du inte hunnit göra. | * Gör övningarna du inte hunnit göra. |
Versionen från 15 november 2023 kl. 12.54
Tor 16 nov, kl 9-11
<< Agenda | Genomgång 35 | Övningar 35 | Planering | Nästa lektion >> |
Genomgång av övn 10.10 & 10.11
Genomgång av frågorna om pekare
Repetition av kap 10 Pekare
- Gå igenom genomgångarna om pekare, lektionerna 29-34.
- Lusläs koderna i programexemplen, experimentera med dem.
- Gör övningarna du inte hunnit göra.
- Läs texten:\( \qquad\qquad\;\;\, \)\( \qquad\qquad\;\;\, \)
Gå vidare till: när du är klar med denna genomgång.
Copyright © 2023. All Rights Reserved.