Skillnad mellan versioner av "Repetition kap 3"

Från Mathonline
Hoppa till: navigering, sök
(Skapade sidan med '__NOTOC__ {| border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" height="30" width="100%" | style="border-bottom:1px solid #797979" width="5px" |   {{Not selected tab|Lektion 25...')
 
m
Rad 2: Rad 2:
 
{| border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" height="30" width="100%"
 
{| border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" height="30" width="100%"
 
| style="border-bottom:1px solid #797979" width="5px" |  
 
| style="border-bottom:1px solid #797979" width="5px" |  
{{Not selected tab|[[Lektion 25 (C/Cpp 23)| <<&nbsp;&nbsp;Förra lektion]]}}
+
{{Not selected tab|[[Lektion 18 (Webb 1)| <<&nbsp;&nbsp;Förra lektion]]}}
{{Selected tab|[[Repetition av kap 3 Klasser|Repetition]]}}
+
<!-- {{Not selected tab|[http://sharedfiles.mathonline.se/Webb_1_innehall_str.pdf Innehåll & struktur]}} -->
{{Not selected tab|[https://sharedfiles.mathonline.se/Systemutv_Inb_Syst_Inneh_Struktur.pdf Innehåll & struktur]}}
+
{{Selected tab|[[Repetition kap 3|Repetition kap 3]]}}
{{Not selected tab|[[Lektion 9 (Inbyggd 24)|Nästa lektion&nbsp;&nbsp;>> ]]}}
+
{{Not selected tab|[[Lektion 19 (Webb 1)|Nästa lektion&nbsp;&nbsp;>> ]]}}
 
| style="border-bottom:1px solid #797979"  width="100%"| &nbsp;
 
| style="border-bottom:1px solid #797979"  width="100%"| &nbsp;
 
|}
 
|}
Rad 11: Rad 11:
 
<br>
 
<br>
  
= <b><span style="color:#931136">Eget arbete: <span style="color:red">Slutför repetitionen av kap 3 Klasser</span></span></b> =
+
= <b><span style="color:#931136">Eget arbete</span></b> =
 
<div class="ovnE">
 
<div class="ovnE">
 
<big><big>
 
<big><big>
:<b>Kap 3 Klasser</b> är avslutat. Innan vi börjar med nytt kapitel nästa lektion, repeterar vi kap 3:
+
:<b>Innan vi går vidare med nytt material, vill vi befästa våra kunskaper genom att repetera kap 3:
 
+
:Studera inledningsvis texten<span>:</span><math> \qquad\quad </math><div class="smallBox">[https://sharedfiles.mathonline.se/Vad_OOP_Cpp.pdf <b><span style="color:blue">Vad är objektorienterad programmering?</span></b>]</div>
+
  
 
:Gå igenom alla lektioner i kap 3 Klasser<span>:</span><math> \qquad\;\, </math>[[Lektion 21 (C/Cpp 23)|<b><span style="color:blue">Lektionerna 21</span></b>]], [[Lektion 22 (C/Cpp 23)|<b><span style="color:blue">22</span></b>]], [[Lektion 23 (C/Cpp 23)|<b><span style="color:blue">23</span></b>]], [[Lektion 24 (C/Cpp 23)|<b><span style="color:blue">24</span></b>]] och [[Lektion 25 (C/Cpp 23)|<b><span style="color:blue">25</span></b>]].
 
:Gå igenom alla lektioner i kap 3 Klasser<span>:</span><math> \qquad\;\, </math>[[Lektion 21 (C/Cpp 23)|<b><span style="color:blue">Lektionerna 21</span></b>]], [[Lektion 22 (C/Cpp 23)|<b><span style="color:blue">22</span></b>]], [[Lektion 23 (C/Cpp 23)|<b><span style="color:blue">23</span></b>]], [[Lektion 24 (C/Cpp 23)|<b><span style="color:blue">24</span></b>]] och [[Lektion 25 (C/Cpp 23)|<b><span style="color:blue">25</span></b>]].
Rad 34: Rad 32:
 
<big><big>
 
<big><big>
 
:<b>Planera tiden:</b>
 
:<b>Planera tiden:</b>
:Dela in tiden så att du hinner med allt material under ett antal lektioner.
+
:Dela in tiden så att du hinner med repetitionen av kap 3 under ett antal lektioner.
  
 
:Räcker inte tiden för repetitionerna, säg till, så kan vi diskutera en förlängning.
 
:Räcker inte tiden för repetitionerna, säg till, så kan vi diskutera en förlängning.
 
:När du blir klar med repetitionerna ovan, kan du arbeta med kursens [https://sharedfiles.mathonline.se/Sex_projektuppgifter.pdf <b><span style="color:blue">Sex projektuppgifter</span></b>].
 
 
</big></big>
 
</big></big>
 
</div>
 
</div>

Versionen från 20 november 2024 kl. 12.52

        <<  Förra lektion          Repetition kap 3          Nästa lektion  >>      


Eget arbete

Innan vi går vidare med nytt material, vill vi befästa våra kunskaper genom att repetera kap 3:
Gå igenom alla lektioner i kap 3 Klasser:\( \qquad\;\, \)<b>Lektionerna 21, 22, 23, 24 och 25.
Gör alla övningar i kap 3 du inte hunnit göra:\( \quad \)Övningarna 21, 22, 23, 24 och 25.
Studera koderna och experimentera med dem.
Läs igenom:\( \quad \)\( \quad \) så som du skulle förbereda dig på provet.
Fråga Taifun när du stöter på problem.


Planera tiden:
Dela in tiden så att du hinner med repetitionen av kap 3 under ett antal lektioner.
Räcker inte tiden för repetitionerna, säg till, så kan vi diskutera en förlängning.







Copyright © 2024 Lieta AB. All Rights Reserved.