Skillnad mellan versioner av "Övningar 34 (C/Cpp 23)"
Från Mathonline
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
||
Rad 1: | Rad 1: | ||
__NOTOC__ | __NOTOC__ | ||
− | |||
− | |||
− | |||
{| border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" height="30" width="100%" | {| border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" height="30" width="100%" | ||
| style="border-bottom:1px solid #797979" width="5px" | | | style="border-bottom:1px solid #797979" width="5px" | | ||
Rad 23: | Rad 20: | ||
− | = <b><span style="color:#931136">Repetition av kap | + | = <b><span style="color:#931136">Repetition av kap 6 Pekare</span></b> = |
<div class="ovnE"> | <div class="ovnE"> | ||
<big> | <big> |
Versionen från 28 april 2025 kl. 20.25
<< Agenda | Genomgång 34 | Övningar 34 | Planering | Nästa lektion >> |
Dagens övningar
Lös övningarna 10.10 & 10.11 nedan (ur kursboken, övningar till kap 10, sid 296).
Repetition av kap 6 Pekare
- Gå igenom genomgångarna om pekare, lektionerna 29-34.
- Lusläs koderna i programexemplen, experimentera med dem.
- Gör övningarna du inte hunnit göra.
- Läs texten:\( \qquad\qquad\;\;\, \)\( \qquad\qquad\;\;\, \)
Extra uppgifter
- För alla som önskar ha mer att koda (frivillgt):
Copyright © 2023. All Rights Reserved.