Skillnad mellan versioner av "Innehåll Webbutveckling 1"
Från Mathonline
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
||
Rad 29: | Rad 29: | ||
::[[Övningar 2 (Webb 1)|Frågor till kap 2]] | ::[[Övningar 2 (Webb 1)|Frågor till kap 2]] | ||
::[[Övningar 2 (Webb 1)|Övningar till kap 2]] | ::[[Övningar 2 (Webb 1)|Övningar till kap 2]] | ||
+ | ::<b><span style="color:#931136">Prov 1 kap 1-2</span></b> | ||
+ | </td> | ||
+ | <td> | ||
<big><span style="color:blue">Kapitel 3 Mer om HTML</span></big> | <big><span style="color:blue">Kapitel 3 Mer om HTML</span></big> | ||
− | ::[[Lektion 4 (C/Cpp 23)|3.1 | + | ::[[Lektion 4 (C/Cpp 23)|3.1 +++]] |
::[[Lektion 4 (C/Cpp 23)|3.2 God programmeringsstil]] | ::[[Lektion 4 (C/Cpp 23)|3.2 God programmeringsstil]] | ||
::[[Lektion 4 (C/Cpp 23)|3.3 Utmatning med cout och <<]] | ::[[Lektion 4 (C/Cpp 23)|3.3 Utmatning med cout och <<]] | ||
Rad 47: | Rad 50: | ||
::[[Lektion 4 (C/Cpp 23)|4.8 Hantering av slumptal]] | ::[[Lektion 4 (C/Cpp 23)|4.8 Hantering av slumptal]] | ||
::[[Lektion 4 (C/Cpp 23)|4.9 Modulooperatorn %]] | ::[[Lektion 4 (C/Cpp 23)|4.9 Modulooperatorn %]] | ||
− | |||
− | |||
::[[Lektion 4 (C/Cpp 23)|4.10 Bestämning av max/min]] | ::[[Lektion 4 (C/Cpp 23)|4.10 Bestämning av max/min]] | ||
::[[Lektion 4 (C/Cpp 23)|4.11 Ökningsoperatorn ++]] | ::[[Lektion 4 (C/Cpp 23)|4.11 Ökningsoperatorn ++]] | ||
::[[Lektion 4 (C/Cpp 23)|4.12 Sammansatt tilldelning]] | ::[[Lektion 4 (C/Cpp 23)|4.12 Sammansatt tilldelning]] | ||
::[[Lektion 4 (C/Cpp 23)|Projektuppgift Gymnastiktävling]] | ::[[Lektion 4 (C/Cpp 23)|Projektuppgift Gymnastiktävling]] | ||
− | |||
<big><span style="color:blue">Kapitel 5 Enkla datatyper</span></big> | <big><span style="color:blue">Kapitel 5 Enkla datatyper</span></big> | ||
Versionen från 24 juli 2025 kl. 14.14
<< Kursöversikt | Kursens presenation | Innehåll och struktur | Centralt Innehåll | Lektion 1 >> |
Kapitel 1 Introduktion till webbutveckling Kapitel 2 Grundbegrepp i webbutveckling |
Kapitel 3 Mer om HTML Kapitel 4 Grundbegrepp i programmering
Kapitel 5 Enkla datatyper Kapitel 6 Kontrollstrukturer Kapitel 7 Funktioner |
Kapitel 8 Arrays och vektorer Kapitel 9 Klasser Kapitel 10 Filhantering
|
![]()
|
Copyright © 2025 Lieta AB. All Rights Reserved.