Skillnad mellan versioner av "Lektion 12 (C/Cpp)"
Från Mathonline
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
||
Rad 18: | Rad 18: | ||
<big><big><b> | <big><big><b> | ||
::[[Media: Kap_9_Pekareb.pdf|<span style="color:blue">Kap 9 Pekare</span>]] | ::[[Media: Kap_9_Pekareb.pdf|<span style="color:blue">Kap 9 Pekare</span>]] | ||
− | ::::[[Media: | + | ::::[[Media: Kap_9_Pekareb.pdf|<span style="color:blue">9.1 Vad är en pekare?</span>]] |
− | ::::[[Media: | + | ::::[[Media: Kap_9_Pekareb.pdf|<span style="color:blue">9.2 Definition och initiering av en pekare</span>]] |
− | :::::[[Media: | + | :::::[[Media: Kap_9_Pekareb.pdf|<span style="color:blue">Programmet Pointer</span>]] |
− | ::::[[Media: | + | ::::[[Media: Kap_9_Pekareb.pdf|<span style="color:blue">9.3 Adress- och värdeoperatorn</span>]] |
− | :::::[[Media: | + | :::::[[Media: Kap_9_Pekareb.pdf|<span style="color:blue">Programmet Value</span>]] |
− | ::::[[Media: | + | ::::[[Media: Kap_9_Pekareb.pdf|<span style="color:blue">9.4 Operatorn new</span>]] |
− | :::::[[Media: | + | :::::[[Media: Kap_9_Pekareb.pdf|<span style="color:blue">Programmet New</span>]] |
− | ::::[[Media: | + | ::::[[Media: Kap_9_Pekareb.pdf|<span style="color:blue">9.5 Pekare och array</span>]] |
− | :::::[[Media: | + | :::::[[Media: Kap_9_Pekareb.pdf|<span style="color:blue">Programmet PointArray</span>]] |
::[[Övningar 12 (C/Cpp)|<span style="color:blue">Dagens övningar</span>]] | ::[[Övningar 12 (C/Cpp)|<span style="color:blue">Dagens övningar</span>]] | ||
::<span style="color:blue">Läsning:</span> [http://mathonline.se:1806/boken%20progr%20cpp.pdf <span style="color:blue">Kursboken sid 179-206</span></b>] | ::<span style="color:blue">Läsning:</span> [http://mathonline.se:1806/boken%20progr%20cpp.pdf <span style="color:blue">Kursboken sid 179-206</span></b>] |
Versionen från 15 oktober 2022 kl. 18.41
v 41, ht 2022
<< Förra lektion | Kursens planering | Dagens genomgång | Dagens övningar | Nästa lektion >> |
Agenda
Copyright © 2022 TechPages AB. All Rights Reserved.