Skillnad mellan versioner av "Lektion 6 (C/Cpp 23)"

Från Mathonline
Hoppa till: navigering, sök
m
m
Rad 37: Rad 37:
 
:::::[[Kap_3_Att_komma_igång_med_Cpp_(forts.)#Programmet_LineContin|<span style="color:blue">Programmet LineContin</span>]]
 
:::::[[Kap_3_Att_komma_igång_med_Cpp_(forts.)#Programmet_LineContin|<span style="color:blue">Programmet LineContin</span>]]
 
::[[Kap 4 Grundbegrepp i programmering (C/Cpp 23)|<span style="color:blue">Kap 4 Grundbegrepp i programmering</span>]]
 
::[[Kap 4 Grundbegrepp i programmering (C/Cpp 23)|<span style="color:blue">Kap 4 Grundbegrepp i programmering</span>]]
::::[[Kap_4_Grundbegrepp_i_programmering_(C/Cpp_23)#4.1_.C2.A0.C2.A0_Datatyper|<span style="color:blue">4.1 Datatyper</span>]]: [[Kap_3_Att_komma_igång_med_Cpp_(forts.)#Programmet_Datatype|<span style="color:blue">Programmet Datatype</span>]]
+
::::[[Kap_4_Grundbegrepp_i_programmering_(C/Cpp_23)#4.1_.C2.A0.C2.A0_Datatyper|<span style="color:blue">4.1 Datatyper</span>]]: [[Kap_4_Grundbegrepp_i_programmering_(C/Cpp_23)#Programmet_Datatype|<span style="color:blue">Programmet Datatype</span>]]
 
::::[[Kap_4_Grundbegrepp_i_programmering_(C/Cpp_23)#4.2_.C2.A0.C2.A0_Variabler|<span style="color:blue">4.2 Variabler</span>]]
 
::::[[Kap_4_Grundbegrepp_i_programmering_(C/Cpp_23)#4.2_.C2.A0.C2.A0_Variabler|<span style="color:blue">4.2 Variabler</span>]]
 
::[[Övningar 6 (C/Cpp 23)|<span style="color:blue">Övningar 6</span>]]
 
::[[Övningar 6 (C/Cpp 23)|<span style="color:blue">Övningar 6</span>]]

Versionen från 31 juli 2023 kl. 09.20

Tis 26 sep, kl 9-12


        <<  Förra lektion          Lektion 6          Genomgång 6          Övningar 6          Nästa lektion  >>      


Klicka på följande länk för att ansluta dig till:


Dagens distanslektion   (Möteskoden kommer att aktiveras när det är dags.)


Närvaron registreras i början och i slutet av lektionen.


Agenda

Kap 3 Att komma igång med C++ (forts.)
Konkateneringsopratorn + : Programmet Concat_var
3.5 Radfortsättning
Radfortsättningstecknet \
Programmet LineContin
Kap 4 Grundbegrepp i programmering
4.1 Datatyper: Programmet Datatype
4.2 Variabler
Övningar 6









Copyright © 2023. All Rights Reserved.