Skillnad mellan versioner av "Lektion 6 (Algoritmer)"
Från Mathonline
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
||
Rad 28: | Rad 28: | ||
::[[Kap 3 Logik för blivande programmerare (forts.)|<span style="color:blue">Kap 3 Datastrukturer och abstrakta datatyper</span>]] | ::[[Kap 3 Logik för blivande programmerare (forts.)|<span style="color:blue">Kap 3 Datastrukturer och abstrakta datatyper</span>]] | ||
::::[[Kap_2_Logik_för_blivande_programmerare#2.3_.C2.A0.C2.A0NEGATION_som_logisk_operator|<span style="color:blue">3.1 Vad är objektorienterad programmering (OOP)?</span>]] | ::::[[Kap_2_Logik_för_blivande_programmerare#2.3_.C2.A0.C2.A0NEGATION_som_logisk_operator|<span style="color:blue">3.1 Vad är objektorienterad programmering (OOP)?</span>]] | ||
− | ::::[[Kap_2_Logik_för_blivande_programmerare#NEGATIONens_sanningstabell|<span style="color:blue">3.2 | + | ::::[[Kap_2_Logik_för_blivande_programmerare#NEGATIONens_sanningstabell|<span style="color:blue">3.2 Objektorienterad design pattern med UML</span>]] |
− | :::::[[Kap_2_Logik_för_blivande_programmerare# | + | :::::[[Kap_2_Logik_för_blivande_programmerare#Programmet_GuessNEG|<span style="color:blue">Projekt Lönespecifikation</span>]] |
− | ::::[[Kap_2_Logik_för_blivande_programmerare# | + | :::::[[Kap_2_Logik_för_blivande_programmerare#Programmet_GuessNEG|<span style="color:blue">Kundens kravspecifikation</span>]] |
− | ::[[ | + | :::::[[Kap_2_Logik_för_blivande_programmerare#Programmet_GuessNEG|<span style="color:blue">UML design och modellering i fyra steg</span>]] |
− | + | ||
Versionen från 29 oktober 2022 kl. 14.02
v 44, ht 2022
<< Förra lektion | Genomgång Logik (forts.) | Genomgång Datastrukt. | Dagens övningar | Nästa lektion >> |
Agenda
Copyright © 2022 TechPages AB. All Rights Reserved.