Skillnad mellan versioner av "Lektion 6 (Algoritmer)"
Från Mathonline
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
||
Rad 24: | Rad 24: | ||
:::::[[Kap_2_Logik_för_blivande_programmerare_(forts.)#De_Morgans_lagar|<span style="color:blue">De Morgans lagar</span>]] | :::::[[Kap_2_Logik_för_blivande_programmerare_(forts.)#De_Morgans_lagar|<span style="color:blue">De Morgans lagar</span>]] | ||
::::[[Kap_2_Logik_för_blivande_programmerare_(forts.)#2.5_.C2.A0.C2.A0M.C3.A4ngdl.C3.A4ra_och_logik|<span style="color:blue">2.5 Mängdlära och logik</span>]] | ::::[[Kap_2_Logik_för_blivande_programmerare_(forts.)#2.5_.C2.A0.C2.A0M.C3.A4ngdl.C3.A4ra_och_logik|<span style="color:blue">2.5 Mängdlära och logik</span>]] | ||
− | :::::[[ | + | :::::[[Kap_2_Logik_för_blivande_programmerare_(forts.)#2.5_.C2.A0.C2.A0M.C3.A4ngdl.C3.A4ra_och_logik|<span style="color:blue">Mängdoperationer och deras logik</span>]] |
:::::[[Kap_2_Logik_för_blivande_programmerare#Programmet_GuessNEG|<span style="color:blue">Cartesisk produkt</span>]] | :::::[[Kap_2_Logik_för_blivande_programmerare#Programmet_GuessNEG|<span style="color:blue">Cartesisk produkt</span>]] | ||
::[[Kap 3 Logik för blivande programmerare (forts.)|<span style="color:blue">Kap 3 Datastrukturer och abstrakta datatyper</span>]] | ::[[Kap 3 Logik för blivande programmerare (forts.)|<span style="color:blue">Kap 3 Datastrukturer och abstrakta datatyper</span>]] |
Versionen från 29 oktober 2022 kl. 15.07
v 44, ht 2022
<< Förra lektion | Genomg. 2 Logik (forts.) | Genomgång 3 Datastrukt. | Dagens övningar | Nästa lektion >> |
Agenda
Copyright © 2022 TechPages AB. All Rights Reserved.