Skillnad mellan versioner av "Lektion 6 (Algoritmer)"
Från Mathonline
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
||
Rad 26: | Rad 26: | ||
:::::[[Kap_2_Logik_för_blivande_programmerare_(forts.)#2.5_.C2.A0.C2.A0M.C3.A4ngdl.C3.A4ra_och_logik|<span style="color:blue">Mängdoperationer och deras logik</span>]] | :::::[[Kap_2_Logik_för_blivande_programmerare_(forts.)#2.5_.C2.A0.C2.A0M.C3.A4ngdl.C3.A4ra_och_logik|<span style="color:blue">Mängdoperationer och deras logik</span>]] | ||
:::::[[Kap_2_Logik_för_blivande_programmerare_(forts.)#Cartesisk_produkt|<span style="color:blue">Cartesisk produkt</span>]] | :::::[[Kap_2_Logik_för_blivande_programmerare_(forts.)#Cartesisk_produkt|<span style="color:blue">Cartesisk produkt</span>]] | ||
− | ::[[Kap 3 | + | ::[[Kap 3 Datastrukturer och abstrakta datatyper|<span style="color:blue">Kap 3 Datastrukturer och abstrakta datatyper</span>]] |
− | ::::[[ | + | ::::[[Media: 3_1_Vad_OOP.pdf|<span style="color:blue">3.1 Vad är objektorienterad programmering (OOP)?</span>]] |
− | ::::[[ | + | ::::[[Kap 3 Datastrukturer och abstrakta datatyper|<span style="color:blue">3.2 Objektorienterad design pattern med UML</span>]] |
− | :::::[[ | + | :::::[[Kap 3 Datastrukturer och abstrakta datatyper|<span style="color:blue">Projekt Lönespecifikation</span>]] |
− | :::::[[ | + | :::::[[Kap 3 Datastrukturer och abstrakta datatyper|<span style="color:blue">Kundens kravspecifikation</span>]] |
− | :::::[[ | + | :::::[[Kap 3 Datastrukturer och abstrakta datatyper|<span style="color:blue">UML design och modellering i fyra steg</span>]] |
Versionen från 29 oktober 2022 kl. 16.47
v 44, ht 2022
<< Förra lektion | Genomg. 2 Logik (forts.) | Genomgång 3 Datastrukt. | Dagens övningar | Nästa lektion >> |
Agenda
Copyright © 2022 TechPages AB. All Rights Reserved.