Skillnad mellan versioner av "Lektion 6 (Algoritmer)"
Från Mathonline
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
||
Rad 29: | Rad 29: | ||
::::[[Media: 3_1_Vad_OOP.pdf|<span style="color:blue">3.1 Vad är objektorienterad programmering (OOP)?</span>]] | ::::[[Media: 3_1_Vad_OOP.pdf|<span style="color:blue">3.1 Vad är objektorienterad programmering (OOP)?</span>]] | ||
::::[[Kap_3_Datastrukturer_och_abstrakta_datatyper#3.2_.C2.A0.C2.A0_Objektorienterad_design_pattern_med_UML|<span style="color:blue">3.2 Objektorienterad design pattern med UML</span>]] | ::::[[Kap_3_Datastrukturer_och_abstrakta_datatyper#3.2_.C2.A0.C2.A0_Objektorienterad_design_pattern_med_UML|<span style="color:blue">3.2 Objektorienterad design pattern med UML</span>]] | ||
− | :::::[[ | + | :::::[[Kap_3_Datastrukturer_och_abstrakta_datatyper#Projekt_L.C3.B6nespecifikation|<span style="color:blue">Projekt Lönespecifikation</span>]] |
:::::[[Kap 3 Datastrukturer och abstrakta datatyper|<span style="color:blue">Kundens kravspecifikation</span>]] | :::::[[Kap 3 Datastrukturer och abstrakta datatyper|<span style="color:blue">Kundens kravspecifikation</span>]] | ||
:::::[[Kap 3 Datastrukturer och abstrakta datatyper|<span style="color:blue">UML design och modellering i fyra steg</span>]] | :::::[[Kap 3 Datastrukturer och abstrakta datatyper|<span style="color:blue">UML design och modellering i fyra steg</span>]] |
Versionen från 29 oktober 2022 kl. 17.59
v 44, ht 2022
<< Förra lektion | Genomgång kap 2 Logik (forts.) | Genomgång kap 3 Datastruktr. | Dagens övningar | Nästa lektion >> |
Agenda
Copyright © 2022 TechPages AB. All Rights Reserved.